PoWtŚrCzPtSoNd
010203 0405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Udostępnij:

Szkolenia „Spotlight: Social Good”

Piątek, 3 lipca, 2020, #Aktualności

Efektywna komunikacja w dobie pandemii koronawirusa stanowić może wielkie wyzwanie dla organizacji pozarządowych. W związku z tym Facebook dokłada wszelkich starań, aby jak najlepiej wesprzeć trzeci sektor poprzez informowanie o narzędziach i aplikacjach Facebooka. W czasach utrudnionego dostępu do swoich sympatyków możecie zastanawiać się jak jeszcze lepiej kierować pracą zespołów, promować swoje kampanie i organizować efektywne zbiórki pieniężne online.

 

Facebook przybliża inicjatywę dedykowaną organizacjom pozarządowym, humanitarnym i dobroczynnym. „Spotlight: Social Good” to seria bezpłatnych, zdalnych i intensywnych szkoleń dla organizacji pozarządowych. Ich celem jest rozwijanie kluczowych kompetencji dotyczących działań na Facebooku i Instagramie, a także wspieranie organizacji trzeciego sektora w budowaniu społeczności oraz wzmacnianiu ich stabilności finansowej.

 

Inicjatywa jest częścią Facebook Blueprint – platformy e-learningowej, oferującej bezpłatne kursy do samodzielnej nauki obsługi narzędzi reklamowych na Facebooku i Instagramie. Od czasu jej premiery w 2015 r., szkolenia na platformie odwiedziło ponad 2 miliony użytkowników na całym świecie. Szkolenia w ramach „Spotlight: Social Good” zostaną poprowadzone przez trenerów Blueprint.

 

Szkolenia w formie webinarów, organizowanych na platformie GoToWebinar, rozpoczną się już 9 lipca i będą składały się z 6 modułów (każdy moduł powtarzany będzie dwukrotnie): 

  • Zbuduj swoją obecność online
  • Zwiększaj zaangażowanie za pomocą narzędzi Facebooka
  • Najlepsze praktyki kreatywne
  • Skaluj swoje reklamy z Menadżerem Reklam
  • Współpracuj z liderami lokalnych społeczności i infulencerami 
  • Wzmocnij kampanię pozyskiwania funduszy

 

Rejestracja na wszystkie moduły „Spotlight: Social Good” startuje 2 lipca na stronie https://socialgoodspotlightpolish.splashthat.com

 

Specjalnie dla organizacji pozarządowych opracowano także szczegółowe rekomendacje odnośnie do wykorzystania narzędzi Facebooka i sposobów komunikowania informacji na wzór instytucji z obszaru ochrony zdrowia. Więcej informacji znajduje się na stronie socialgood.fb.com